luni, 9 martie 2009

..intrebari.....


Pentru ca niciodata nu ai inteles nimic din tote framantarile mele,nu ai stiut care este melodia noastra,nu ai stiut ca am poze cu tine si ca nu pot sa le sterg,nu ai vrut niciodata sa ma asculti si sa ma intelegi.nu te vreau. Dar inima asta de ce mai bate ca o nenorocita in pieptul meu.Toti ma tradeaza si stiu asta,dar in tine aveam incredere.Iubirea este explicata in multe cuvinte de neinteles.Nu vreau o definitie,vreau sa o simt.De ce tremur cand te vad,de ce nu pot vorbi atunci cand sunt langa tine si de ce ma transform intr-o rosie doar cand iti vad ochii caprui care ma urmaresc peste tot.?..de ce,de ce,??....nici nu stiu de ce scriu aici,nu stiu de ce am deschis calculatorul,de ce inca ma gandesc la tine,de ce ascult holograf si versurile astea imi rascolesc sufletul."Primavara incepe cu tine,prima ploaie de vara nu tine,prima dragoste nu nu se uita niciodat.."..Tu nu mai iubesti o alta persoana,dar incerci sa-mi frangi aripile de fiecare data cand sunt fericita.De iubire nu poti sa scapi niciodata.Iubirea este peste tot.Se simte in aer,in fiecare persoana.Iubirea te face sa radiezi din cap pana in picioare,sa emani fericire,te face mai puternic,traiesti emotii.A iubii este o arta.

Un comentariu:

  1. mda
    iubirea este o arta, o arte pe care nu am putut sa o intleg o arta de care nu am avut parte ,inafara de familia mea,hmmm ....mda o arta! shi totushi ma simptt bine acum ma simpt bine alturi de familia mea care ma iubeste shi alaturi de prieteni => personele care ma sprijina in orice zic shi fac ,shi care ma impiedica s afac greseli

    RăspundețiȘtergere