miercuri, 18 martie 2009

..infern


Azi am realizat ca prietenia este un monstru!..cat de falsa poate fi o persoana prin gesturi,prin cuvinte,prin priviri,zambete?..Prietenia este ca apa marii,vine la mal exact cand nu te astepti sa o simti si se retrage tot atat de repede ca o clipire.Prietenul la nevoie se cunoaste si tot la nevoie nu se cunoaste.







Oricum de ceva vreme nu imi dau seama ce se intampla.Parca toti au ceva cu mine si sunt incapabila sa pot face ceva pentru a schimba situatia.


Zi de zi aceeasi rutina si plictiseala.Ma trezesc obosita,plec la scoala obosita,toata ziua obosita evident,aceeasi profesori cicalitori,aceeasi prietenie falsa,aceeasi dragoste si aceeasi eu.


Vreau o schimbare in legatura cu mine si viata mea trista.In jurul meu o galagie infernala,urlete si voci idioate."baaa nu mai scrie pe tabla aia nu vezi ca e stearsa?"..."Hai fata sa-ti spun..oo nici nu stiu cum sa incep..m-am impacat cu bogdan"..si imediat o voce disperata se aude din spatele clasei."Vlaaaad esti poponar ce dracu e cu tine omule?"..[era LoLa]



Asa decurge o zi plina de plictiseala,dezamagiri,note proaste,urlete,injuraturi,priviri,indragostiti,prostie,minciuni si o durere profunda.........................

3 comentarii:

  1. hmm esti foarte draguta..dar sa sti ca un scris mai mare nu ar strica:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Arunca o privire si aici:
    http://schoolgirlswardrobe.blogspot.com/
    Poate vei gasi ceva pe gustul tau:)
    Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  3. Azi am realizat ca prietenia este un monstru!..cat de falsa poate fi o persoana prin gesturi,prin cuvinte,prin priviri,zambete?..Prietenia este ca apa marii,vine la mal exact cand nu te astepti sa o simti si se retrage tot atat de repede ca o clipire.Prietenul la nevoie se cunoaste si tot la nevoie nu se cunoaste.

    cand mi-am dat eu seama de asta am simtit ca toata lumea se darama. si nu lumea departata, necunoscuta mie. ci acea lume in care ma simteam in siguranta, unde ma simteam eu, unde traiam cu adevarat. si mi-a luat ceva timp sa ma ridic iarasi, sa-o recladesc, s-o iau de la capat.
    e dureros, e greu, e mult de lucru, dar se poate. si vb unui prieten... nu va fi niciodata la fel. poate va fi mai bine! :)

    RăspundețiȘtergere